Så overlevede jeg endnu en vinter!
Det er ligesom om, at humøret lige pludselig stiger i takt med døgnets solbelyste timer...
Der jo også er blevet flere i løbet af det sidste stykke tid.
Som det måske kan ses på skyggen, er jeg begyndt at cykle i skole igen,
og det er længe siden mit humør har været så højt efter en tur udenfor.
Men der er nu altså også noget lidt deprimerende over det evigt hvide frostlandskab,
de evigt nøgne træer, hvor bladene har forladt dem og
den evigt frosne fjord, hvor der absolut ingen bevægelser er,
der kunne indikere liv af nogen art. Godt vinteren er overstået for i år.
Velkommen forår!!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar