Var igår i Vejle for at besøge en savnet veninde (vi spillede fodbold i sne og -5 grader!!), og i toget på vej hjem, kom jeg til at tænke på en fantastisk tur jeg havde i oktober, hvor jeg sammen med en dejlig ven, tog til Herning Jyske Bank Boxen for at se Red Hot Chili Peppers! Det var en fantastisk koncert, og en uforglemmelig aften! <3
Ingen kommentarer:
Send en kommentar