mandag den 26. marts 2012

Studietur




Mine fødder har besøgt et utal af fortove, plæner og stier i München.
De har været afsindigt ømme, men de har sammen med mig nydt hvert øjeblik.

1 kommentar:

  1. Rigtig lækker blog. Følger dig nu , og det ville da være rigtig dejlig hvis du gad gengælde.

    knus Ida

    http://ida-henningsen.blogspot.com/

    SvarSlet