tirsdag den 13. marts 2012

DoYaThing

Hehe, jeg er helt tosset med Gorillaz...
De har deres helt eget univers.
Nogen gange synes jeg, at deres videoer minder om drømme,
 jeg engang har haft. Det er så dejligt skørt.
Denne her er dog bare endnu et spøjst og bizart eksempel på, hvor skøre de er :p
Nåja, og så kan jeg også godt lide musikken.

1 kommentar: