Jeg sidder i min egen verden, og hamrer på tasterne. Jeg rammer et punkt, hvor jeg ikke lige ved, hvad jeg skal skrive. Jeg laver ordoptællingskoncurrencer med mig selv.
Jeg løfter hovedet, og ser halvtreds andre unge mennesker sidde rundt omkring mig. Nogle er fordybede i deres arbejde, mens andre sidder og kigger rundt, ser fortabte ud.
Jeg kender det blik, for det sidder på mit eget ansigt. Nå, tilbage til arbejdet...
hei, super super fed blog du har, er fast læser nu, det ville være lækkert hvis du gad at blive fast læser på min blog også så vi ku' følges :)
SvarSletknuuus
moniquefunch.blogspot.com :)